اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمایت 3 هزار میلیارد تومانی دولت از صندوق‌های پژوهشی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دولت به دنبال حمایت از صندوق‌های پژوهش فناوری بوده و در همین راستا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار به آن‌ها اختصاص داده است.

حمایت 3 هزار میلیارد تومانی دولت از صندوق‌های پژوهشی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی کشمیری ظهر امروز در حاشیه سر وزیر علوم به لرستان و بازدید از دانشگاه لرستان، جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت به دنبال حمایت از صندوق‌های پژوهش فناوری بوده و در همین راستا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار به آن‌ها اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بوده مکانیسم‌های مختلفی برای تامین اعتبار در راستای حمایت از صندوق‌های کارآفرینی در نظر گرفته است، افزود: صندوق لرستان 3 میلیارد تومان سرمایه دارد که حدود ۳۴ درصد آن را صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین کرده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای نسبت به صندوق پزوهشی صورت گرفته است به طوریکه از سال گذشته تاکنون حدود ۱۴۰ میلیارد تومان منابع در اختیار صندوق‌های پژوهشی قرار گرفته است.

کشمیری با اشاره به اینکه باید کارهایی را در استان لرستان صورت گیرد تا بخش خصوصی علاقه‌مند به مشارکت در این صندوق شود، تصریح کرد: در استان‌های نظیر لرستان که فعالیت بخش خصوصی ضعیف است صندوق خودش سهام شرکت‌های دانش بنیان را خریداری می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول